TUXAS

PROJECTEN


Alle inzichten boven water met Experience design

Kwalitatief en kwantitatief gebruikersonderzoek op basis van interviews, gedragsmetingen en online statistieken verduidelijkt de wensen van uw doelgroep. Sluit uw applicatie aan op het gebruikersperspectief?


Het beste uit uw site met conversie-optimalisatie

Haalt u het meeste uit uw applicatie? Met een korte maar krachtige scan zijn vaak de zwakke punten al direct zichtbaar. Door optimalisaties aan de gebruikers voor te leggen via A/B testen, splitscreen-testen en deze te combineren met onder andere screenrecording en conversie-metingen kunt u het beste naar voren halen.


Van usability-verbeteringen tot persuasive design

Of het nu op papier is of digitaal. Een goed interaction design is de bouwtekening van uw applicatie. Uiteindelijk is het voor alle betrokken partijen duidelijk en bespaart het iedereen tijd en geld.

PICK'N'MIX bij Beerwulf.com


Beerwulf.com is ontstaan uit liefde voor bier. Met deze gezamelijke passie ben ik samen met haar een traject ingegaan om Het optimalisatie-traject binnen Beerwulf te optimaliseren.


  • Decentralisatie van experimenteren en valideren om het aantal testen te verdubbelen.
  • Optimaal benutten van inzichten door deze aan te bieden aan het hele bedrijf middels het Inzichtenplatform.
  • Opzetten van automatische test-analyse en verbeteren van de Way-of-working tussen teams en software-systemen zoals Airtable en Jira.

ROLE

CRO Specialist


CLIENT

Beerwulf


TOOLS

Airtable

Jira

Figma

Google 360
Miro

AB Tasty (50+ experiments)

Flexible Keg Subscription
Flexible Keg Subscription
iPhone 8 - Overview Monthly
iPhone 8 - Overview Monthly
beerwulf-sustainability
beerwulf-sustainability

ESSENT VANUIT DE GARAGE


Het in-house designbureau van Essent, The Garage was de incubator van creativiteit voor de energiemaatschappij. Als cro-specialist ben ik bij verschillende teams geplaatst om daar bij te springen waar nodig. Dit was soms het vervullen van een 


  • SCRUM-master rol bij het Customer Value Proposition Team tot CRO-specialist
  • UX designer en deepdive-facilitator voor het Customer Care team
  • CRO specialist voor het E+ digital marketing team. Verantwoordelijk voor het uitrollen van een duurzame optimalisatie strategie.

ROLE

UX/CRO consultant


CLIENT

Essent, CV Totaal, Energie Direct


TOOLS

Jira

Miro

Mural

Figma

Adobe Target

Google Optimize (50+ experiments)

Essent home - Energie van je betrouwbare energieleverancier - Essent -
Thuisvoordeel - Essent - mijn.essent.nl

New Retail Company


New Retail Company is verantwoordelijk voor de site Plattetv.nl, allesvoorbbq.nl, playseat.com en meer. Als UX/CRO specialist hebben we gebouwd aan een cultuur van validatie. Door het team te blijven inspireren met nieuwe inzichten en te informeren over de mogelijkheden is een cro-proces onstaan 


  • Als CRO specialist verantwoordelijk voor het valideren van content, design en functionaliteiten

  • Na een contract nog verder ingehuurd om te helpen bij de transitie van de oude stijl en het oude platform naar het nieuwe platform met nieuwe stijl.

ROLE

UX/CRO specialist


CLIENT

New Retail Company


PLATFORMS

Google Optimise (50+ experiments)

Adobe XD

Click-Up
Jira

PlatteTV-Product bewaren
PlatteTV-DoubleBanner
PlatteTV-TrustmarkCart
PlatteTV-FixedCTA
PlatteTV-SocialProof